Poslovna inteligencija kojoj možete vjerovati

Više

Zadovoljstvo gosta temelji se na nevidljivim stvarima

Više

Mnogo mogućnosti na samo jednom mjestu

Više

Mobilnost. Uvijek i svugdje

Više

Vaš ulaz za poslovni uspjeh

Više

Vaš potencijal Naša strast

Više

Tražimo Java projektanta

Više

Integralni Informacijski Sustav

integracijaaserline je tvrtka za informatički inženjering koja je čvrste temelje sagradila na 20-godišnjem iskustvu u projektiranju i izgradnji informacijskih sustava, te 15-godišnjem iskustvu razvoja vlastitog ERP sustava koji u potpunosti zadovoljava sve potrebe i želje korisnika u upravljanju poslovanjem.

Sama aktivnost i razvoj tvrtke prvenstveno su usmjerene na kompletan inženjering u realizaciji integralnih informacijskih sustava, uz primjenu najnovijih dostignuća na području računalne tehnologije.

Naša rješenja pokrivaju više područja djelatnosti kao što su hotelijerstvo, ugostiteljstvo, trgovina, distribucija te uslužne djelatnosti.

Karakteristika Laserline sustava je i višejezičnost, čime osiguravamo kvalitetnu implementaciju i u inozemstvu.

Laser Line d.o.o. je certificirani Oracle partner s preko petnaest godina iskustva u radu s Oracle bazom podataka i alatima pomoću kojih je i razvijen Laserline poslovni sustav.

Karakteristika same ponude koja Laserline čini idealnim rješenjem, jest Enterprise Resource Planning (ERP) sustav koji objedinjuje sve poslovne procese u jednu cjelinu. Navedeno omogućuje idealan i transparentan protok informacija, upravljanje i kontrolu poslovanja ne samo unutar jedne poslovne organizacije, već i u više povezanih poslovnih organizacija, odnosno poduzeća.

Laserline je razvio vlastiti sustav Laser*CRM koji je implementiran u hotelijerstvu i trgovini. U cilju optimalne podrške prodaji, logička funkcija koja se naslanja na CRM je Kontakt Centar koji se sastoji od proširenih funkcija Call Centra.
Kao spona sviju navedenih podskupova Laserline-ovog integracijskog sustava, vrhunac cijelog koncepta predstavlja Laser*BI, personalizirani sustav poslovne inteligencije prilagođen potrebama svakog korisnika.

profil
PROFIL TVRTKE
Laser Line d.o.o. je poduzeće za informatički inženjering s višegodišnjim iskustvom u projektiranju i izgradnji informacijskih sustava.
Produkti
PRODUKTI
Laserline ERP sustav predstavlja potpunu integraciju svih poslovnih procesa i funkcija, orijentiran kontroli i upravljanju poslovnim procesima.
Usluge
USLUGE
Sa svojim timom projektanata, konzultanata, sistem inženjera i ostalih djelatnika, Laserline pruža raznolike usluge na području informacijske tehnologije
Reference
REFERENCE
U preko 20 godina postojanja, Laserline je implementirao vlastita IT rješenja u brojnim tvrtkama sa hotelijerstvom i trgovinom kao primarnom djelatnosti
Kontakt
KONTAKT
Naš tim stručnjaka vam je na raspolaganju za rješavanje problema ili savjete o uvođenju informacijskog sustava. Saznajte gdje se nalazimo i kako nas kontaktirati
Posao
POSAO
Ako ste mladi, komunikativni, i volite timski rad unutar uspješne informatičke tvrtke čiji razvoj je u skladu s najnovijim informatičkim tehnologijama, javite se
Dogadjaji
DOGAĐAJI
Informacije o manifestacijama koje sponzoriramo, društvenim projektima koje podržavamo i aktivnostima koje provodimo van tvrtke

 
 
 

HRV-Produkti

Laser CRM

Laser*CRM CRM (Customer Relationship Management) - sustav upravljanja odnosima s kupcima - spada u kategoriju BI (Business Intelligence) sustava - sustava poslovne inteligencije. CRM jest u prvom redu poslovni koncept (i to vrlo stari poslovni koncept, koji kupca/klijenta/korisnika postavlja u fokus interesa). Ono što ga čini specifičnim u odnosu na ostale poslovne koncepte jest potreba vrlo snažne IT potpore kako bi se takav poslovni koncept provodio u uvjetima suvremenog poslovanja. Upravljanje odnosom s klijentima (CRM) postaje sredstvo za diferencijaciju i ključno konkurentsko oružje u suvremenoj tržišnoj utakmici. Organizacijska spremnost tvrtke da upravlja odnosima s klijentima uključuje poslovnu kulturu okrenutu prema klijentima te snažnu softversku podršku.

Laser CRM predstavlja baznu programsku platformu nad kojom se gradi čitava infrastruktura koja podržava koncept CRM-a. Sastoji se od slijedećih slojeva:

  • operativni (evidencija osnovnih matičnih podataka klijenata, unos podataka o interakcijama s klijentima, integracija sa ostalim modulima LASERLINE ERP sustava: TRS, HIS, MAT),
  • analitički (OLAP analize, standardne LASERLINE analize, izvještaji - sa ciljem pružanja podrške u odlučivanju),
  • kolaborativni (uspostavljanje kontakata i interakcije sa klijentom kroz sve komunikacijske kanale i medije, veza sa pozivnim centrom, veza sa WEB-om, self-service aplikacije za klijente).

Sustav je dizajniran za dvije ključne industrije kojima se Laserline kao tvrtka bavi dugi niz godina: trgovačku i hotelijersku-ugostiteljsku djelatnost.

Funkcije CRM sustava

Baza klijenata

Evidencija klijenata, s velikim brojem unaprijed predviđenih podataka. Evidencija o privolama za upotrebu osobnih podataka. Proizvoljno uključivanje dodatnih atributa. Izvoz podataka u ostale aplikacije, uvoz podataka o klijentima iz raznih izvora (aplikacije, baze, newsletter baze, web registracije). Prepoznavanje i eliminacija duplih profila (merge). Statistika klijenata dobivena iz Laser*ERP-a.

Loyalty sustav

Loyalty sheme. Pridruživanje kartice, ukidanje kartice, manipulacija karticama. Personalizacija kartice. Evidencija prikupljenih bodova. Pravila za prikupljanje bodova. Manipulacija bodovima (iskorištenje, prebacivanje). Popusti, akcije. Statistika uspješnosti akcija.

Segmentacija

Segmentacija klijenata i poslovnih partnera i agencija. Mogućnost grupiranja, rangiranja, ocjenjivanja, ABC analize klijenata. Segmentacija na osnovi prikupljene statistike i matičnih podataka. Jedan klijent može istovremeno biti segmentiran po različitim kriterijima (geografski, po vrijednosti, po statusu, po broju dolazaka,... ).

Upravljanje kampanjama

Administracija (kreiranje) kampanje. Oblici kampanja: e-mail, telefonska, pismena. Pridruživanje kontakata klijenata na osnovu segmentacija. Definicija personaliziranog obrasca za kontakt ("newsletter" u koji se umeću tekstovi vezani uz klijenta). Veza sa javnim servisima za masovno slanje elektronske pošte. Prikupljanje odaziva na kampanju. Mjerenje ciljnih pokazatelja i praćenje uspješnosti.

Potpora u odlučivanju

Poseban Data Mart za CRM analize. Izvođenje OLAP analiza nad data martom. Grafički prikazi pokazatelja uspješnosti. Praćenje profitabilnosti kupaca, odjela, proizvoda, i drugih dimenzija. Usporedbe perioda. Statistike. Analize profitabilnosti klijenata. Analiza zadržavanja klijenata.

Sustav automatiziranog nadzora

BAM (Business Activity Monitoring) je kao koncept ugrađen u čitav LASERLINE ERP, pa tako i u CRM podsustav. Pretplatnicima na obavijesti se mogu putem e-pošte isporučiti informacije o svakoj anomaliji u radu sustava, kao i o svakoj pojavi detektiranoj u bazi, a koja je interesantna određenoj skupini korisnika (na primjer pad ili rast kupovine, obavijesti o početku ili kraju akcija i slično). Ista je tehnologija iskorištena i za slanje poruka klijentima koji su ili pretplaćeni na poruke ili su to ugodne poruke iznenađenja (rođendanske čestitke, pozivi na degustacije, obavijesti o planiranim akcijama i slično).

WEB

Web modul gradimo zajedno s našim partnerima specijaliziranim za izradu web stranica. Servisi potrebni za CRM modul se integriraju u postojeći dizajn, bitno ne narušavajući zamišljeni koncept korporacijskih web stranica. Podrška za te servise se nalazi u CRM modulu koji je instaliran na odvojenom serveru.

Veze prema ostatku LASERLINE ERP sustava

  • Laser TRS: definiranje pravila loyalty sheme i prijenos pravila P.O.S. sustavu (pravila za bodove, popuste, akcije), statistika i analize bazirane na pojedinačnim maloprodajnim računima.
  • Laser HIS: prepoznavanje CRM klijenta na recepciji, preuzimanje hotelskih gostiju u CRM sustav, analize bazirane na prometu gosta.
  • Laser MAT: prepoznavanje CRM klijenta u ugostiteljskim objektima, posebne pogodnosti, akcije i popusti za poznate klijente ili grupu klijenata.
  • Call Center: ostvarena je veza prema telefonskim centralama (trenutno prepoznavanje klijenta pozivatelja) i prema vanjskim rješenjima pozivnog centra (integracija s telefonima i e-mailovima).

Laser OSIS

Informacijski sustav praćenja osnovnih sredstava omogućuje kvalitetno praćenje ulaza, izlaza, stanja osnovnih sredstava, inventure, te obračune amortizacije i revalorizacije. Programski paket se može koristiti samostalno ili u cjelini s knjigovodstvenim paketom.

FUNKCIJE

Programski paket obuhvaća:

  • Vođenje općih podataka
  • Vođenje matičnih podataka
  • Ulaz, izlaz, praćenje stanja
  • Praćenje inventura
  • Obračun amortizacije
  • Obračun revalorizacije
  • Spremanje podataka

Vođenje općih podataka

Pod općim podacima smatraju se podaci o općinama, poštama i jedinicama mjere. Ovi su podaci zajednički za sve ostale dijelove informacijskog sustava.

Vođenje matičnih podataka

Vođenje matičnih podataka sastavljeno je od definiranja i pregleda podataka o poslovnim subjektima za koja se prati poslovanje, mjestima troška, različitim tipovima revalorizacije i pripadajućim koeficijentima, metodama amortizacije, amortizacijskim grupama (nomenklaturama), komisijama, tekstovima zapisnika po vrstama dokumenata, kao i od unosa i ažuriranja podataka o samim osnovnim sredstvima. Vođenje osnovnih sredstava omogućeno je po inventurnim brojevima (pločicama) ili po internim šiframa koje se automatski dodjeljuju već kod dojave.

Ulaz, izlaz, praćenje stanja

Praćenje ulaza i izlaza osnovnih sredstava obuhvaća unos i ažuriranje ulaznih i izlaznih dokumenata: primka-faktura, ispravak vrijednosti, višak-manjak, rashod, izdatnica, prijelaznica, (unutar jednog poslovnog subjekta ili više njih), tiskanje zapisnika na temelju svih vrsta dokumenata i tiskanje šifranata sa pripadajućim grupama i stopama amortizacije. Praćenje stanja obuhvaća brze i efikasne upite o nabavnim vrijednostima, vrijednostima otpisa (amortizacije), te sadašnjim vrijednostima osnovnih sredstava na svim razinama (po poslovnom subjektu, mjestu troška, grupi amortizacije, određenom kontu, itd.), te ekranskom praćenju kronologije istih.

Praćenje inventura

Inventura osnovnih sredstava obuhvaća tiskanje popisnih listi za komisijski popis osnovnih sredstava, unos i ispravak inventurnih količina, preglede inventurnih razlika, ispravak stanja osnovnih sredstava.

Obračun amortizacije

Programski paket omogućuje obračun amortizacije po dvije metode: degresivnoj - geometrijskoj i linearnoj metodi amortizacije.

Amortizacija se obračunava na razini poslovnog subjekta, mjesta troška, osnovnih sredstava i na razini mjeseca što omogućava raznovrsnu daljnju analizu. Osim redovne amortizacije moguće je puštanje privremene amortizacije (za knjiženja u toku godine).

Obračun revalorizacije

Obračunom revalorizacije, revalorizira se osnovica osnovnog sredstva kao i njegova amortizirana vrijednost. Nakon obračuna moguće je tiskanje obveznih obrazaca: REV-2, REV- 3, REV- 4.

Podatke dobivene obračunom amortizacije, privremenim obračunom i obračunom revalorizacije, moguće je automatski knjižiti u knjigovodstveni programski paket LASER*GLAS.

Podaci

Svi podaci se spremaju i čuvaju na magnetskim medijima i po potrebi se mogu čitati i koristiti.

Laser HIS

Laserline HIS Aplikacija je namijenjena praćenju recepcijskog poslovanja u složenim hoteljerskim sustavima. U aplikaciji je podržan rad na recepcijama različitih tipova objekata, kao što su apartmanska naselja, autokampovi i hoteli.

U ovom programskom paketu pokriveno je cjelokupno praćenje gostiju, od ugovaranja kapaciteta, primanja prednajava, najava i rezervacija, primanje akontacija, prijave gostiju, praćenja boravaka gostiju i odjava s obračunom troškova. U dnevom žurnalu evidentiraju se sve promjene po različitim vrstama gostiju, a posebno se iskazuje porez na dodanu vrijednost i porez na potrošnju. Omogućeno je vođenje više mjenjačkih mjesta s odvojenim blagajnama. Posebna je pažnja posvećena izvješćivanju. Na listi za guvernatu ispisuju se potrebni radovi za svaku smještajnu jedinicu (ručnici, generalno i sl.). Dnevne i višednevne pansionske liste olakšavaju kuhinji planiranje obroka. Različiti oblici bookinga omogućuju marketingu kvalitetan podatak o popunjenosti i budućim financijskim prihodima. Veliki broj parametara u aplikaciji, omogućuje prilagodljivost potrebama korisnika i olakšava samo korištenje. Ovisno o organizaciji marketinga, booking (ugovori i rezervacije) se može voditi centralno ili pojedinačno po objektima.

Postoje moduli za razmjenu podataka sa drugim sustavima unutar objekta, kao što su telefonske centrale ili televizijski sustavi. Standardizirana je i priprema podataka o prijavama i odjavama gostiju za MUP i turističku zajednicu. Svi podaci potrebni u knjigovodstvu (aplikacija Laser*GLAS), preuzimaju se automatikama. Automatski se preuzimaju fakture, knjižne note, blagajne mjenjačnice, podaci za knjigu IRA i temeljnica žurnala.

Paket je popraćen s potrebnom dokumentacijom i zadovoljava sve valjane propise u Republici Hrvatskoj.

FUNKCIJE

  • praćenje najave i prednajave gostiju
  • primanje gostiju
  • praćenje boravka gostiju
  • odjava gostiju i obračun usluga
  • vođenje žurnala
  • praćenje statusa soba
  • vođenje i praćenje cijena
  • mjenjačnica vođenje matičnih podataka
  • upravljanje informacijskim sustavom

Najava i prednajava gostiju

Sklapanje ugovora s agencijama i primanje prednajava i najava na osnovu istih. Praćenje akontacija za individualne rezervacije. Pregled popunjenosti hotela u određenom razdoblju.Praćenje paušalnih ugovora s periodičnom realizacijom.

Laserline HIS Primanje gostiju

Prijavljivanje grupa, individualnih i agencijskih gostiju. Informacije o smještajnim jedinicama, pansionskim i vanpansionkim uslugama interesantnih potencijalnom gostu. Na osnovu prijavljenih gostiju tiskaju se prijavnice ili se spremaju na neki magnetni medij svakodnevne pansionske liste i liste za guvernantnu.

Praćenje boravka gostiju

Evidencija o svim promjenama i ispravcima vezanim za boravak gosta, kao što je promjena sobe, pansionske usluge i slično. Praćenje korištenja vanpansionskih usluga koje se plaćaju preko računa gosta. Omogućena je odjava i dojava pansionskog obroka, odnosno zamjena za lunch pakete.

Odjava gosta i obračun usluge

Na osnovi evidencija o boravku i korištenih vanpansionskih usluga moguće je dobiti račun za gosta, smještajnu jedinicu ili grupu. Račun se može naplatiti odmah ili ostaviti na čekanju. Odjavljivanje gostiju i grupa gostiju. Vođenje blagajne obuhvaća uplate i isplate u blagajnu, trenutno stanje blagajne i završno blagajničko izvješće. Usluge se mogu obračunati u različitim valutama. Naplaćivanje računa različitim valutama i načinima plaćanja. Naknadno plaćanje računa.

Vođenje žurnala

Dnevna izrada žurnala s listanjem za odabrani period. Kontrola računa i blagajničkih izvješća. Vođenje internih cjenika pansionskih obroka. Izrada hotelskih obračuna. Polog po vrstama plaćanja. Eksterna i interna fakturiranja. Obračun tečajnih razlika.

Laser PLA

Programski paket Obračun Plaća omogućava obračun plaće više puta mjesečno (po izboru) i automatski prijenos u knjigovodstvo.

FUNKCIJE

  • Vođenje matičnih podataka
  • Definiranje vrsta plaćanja
  • Vođenje podataka o porezima i doprinosima
  • Periodični unos evidencije rada
  • Obrađivanje podataka o plaći
  • Izvješća i dokumenti za isplatu plaće
  • Periodična izvješća

Vođenje općih podataka

Općim podacima smatraju se podaci o geopolitičkim cjelinama (države, regije, županije, općine, mjesta, pošte), podaci o poslovnim subjektima, poduzeću i njegovoj hijerarhijskoj strukturi. Ovi podaci su zajednički za sve dijelove informacijskog sustava.

Vođenje matičnih podataka

Osnova matičnih podataka su podaci o radniku potrebni za isplatu plaće. Prije toga moraju se definirati razni šifranici vezani za djelatnikov radni odnos, kao i subjekti kojima se uplaćuju virmani pri isplati plaće.

Definiranje vrsta plaćanja

Svako poduzeće ima svoje viđenje isplate plaće uz nekoliko načina utvrđenih kolektivnim ugovorom. Zbog toga postoji mogućnost definiranja raznih vrsta plaćanja, njihovog grupiranja radi jednostavnijeg praćenja izvršnog rada i troškova, kao i parametriziranja.

Vođenje podataka o porezima i doprinosima

Pri isplati plaće poduzeće je dužno isplatiti poreze i doprinose. Stope poreza i doprinosa vode se s obzirom na općine, vrste radnog odnosa radnika i porezne grupe.

Periodični unos evidencije rada

Za razliku od periodičnih podataka koji se ažuriranju prema potrebi, prije svake isplate plaće potrebno je unijeti evidenciju rada svakog radnika za željeni period, koji se definira prije samog unosa evidencija. Također se mogu definirati podaci za obradu vezani za poduzeće ili za određeno mjesto troška. Prije konačnog obračuna za određeni period, evidencije se mogu kontrolirati i ispravljati. Postoji mogućnost automatskog unosa za sve radnike, ako se isplata plaća može uklopiti u dva najjednostavnija načina obrade: po unosu, ili po postotku redovnog rada. Također se automatski mogu unijeti plaće koje su vezane za protekle isplate.

Obrađivanje podataka o plaći

Prije listanja potrebnih izvješća i dokumenata potrebno je pustiti obradu plaće, pri čemu se obračunavaju iznosi i porezi, kao i niže promjene po matičnim podacima. Ukoliko iznosi ne zadovoljavaju, moguće je ponavljati obradu dok se konačno ne zatvori. Obrada se može ponoviti za sve ili za samo određene radnike (npr. ako smo imali neke pogreške pri unosu evidencije sati). Nakon toga moguće je listati razna izvješća i izvršiti automatski prijenos u knjigovodstvo.

Periodična izvješća

Zbog raznih analiza i statistike moguće je listati periodična izvješća, gdje je dovoljno definirati period.

Laser GLAS

Laserline GLAS Osnovna namjena aplikacije je knjigovodstveno-financijska podrška poslovanja složenih poslovnih sustava. Aplikacija je primjenjiva (i verificirana) u praćenju poslovanja trgovačkih, hoteljerskih, vanjsko-trgovačkih sustava, kao i praćenju poslovanja za "treće" pravne osobe (knjigovodstveni servisi), samostalnih poslovnih subjekata kao i složenih holding kompanija. Podržava kvalitetno vođenje glavne knjige i saldakontija te pomoćnih knjiga (ulazne fakture, knjige URA i IRA, blagajničko poslovanje, platni promet, kamate).

Omogućeno je praćenje više različitih poslovnih subjekata, više poslovnih godina s jednostavnom konsolidacijom istih.

Prilagodba aplikacije u različitim sustavima se definira i kontrolira podesivnim parametrima koji prate zakonitosti poslovanja. Osiguran je optimalan unos podataka koji se u pravilu unose samo jednom u sustav (ukoliko je samostojeći, tj. nije vezan s ostalim aplikacijama Laser), a u protivnom aplikacija se čvrsto integrira s ostalim projektima u smislu automatskog knjiženja kompletne dokumentacije iz trgovačkog informacijskog podsustava (Laser*TRS), hotelskog informacijskog podsustava (Laser*HIS), materijalnog poslovanja (Laser*MAT), vanjsko-trgovinskog sustava (Laser*VAT), osnovnih sredstava (Laser*OSIS), obračuna plaća (Laser*PLA).

Automatiziran je svaki poslovni proces (koji se može automatizirati): knjiženje ulaznih faktura, knjiženje obračunatih kamata, izvoda putem info-zapa kao i kreiranje virmana i specifikacija (dobavljačima i kupcima), kompenzacija, cesija, akceptnih naloga, blagajni, a sve s automatskim knjiženjem istovremeno u glavnu knjigu i saldakonte.

Programski paket LASER*GLAS podržava sljedeće cjeline:

OPĆI PODACI

Općim podacima zovemo podatke koji se koriste na svim razinama poslovanja i u svim programskim paketima (partneri, pošte, porezi, korisnici aplikacija, prava pristupa, poslovni subjekti organizacijska struktura poslovnog subjekta, tj. sustava, valute, tečajevi i ostalo).

Aplikacija Laser*OPP brine o konzistentnosti općih podataka, a ostale aplikacije koriste tako centralizirane podatke.

GLAS (Glavna knjiga i saldakonti)

Cjelina glavne knjige i saldakontija sastoji se iz više međusobno povezanih modula.

Modul matičnih podataka sadrži skup programa zaduženih za definiranje specifičnosti i pravila poslovanja sustava:

Definiraju se parametri koji predstavljaju bazu znanja na temelju koje računalo vrši kontrolu prilikom korištenja programskog paketa, definiranje neovisnih računskih planova, vrsta dokumenata prema poslovnim događajima i ostalo.

Modul evidencije svih poslovnih događaja u sustavu, knjiži se (ili preuzima iz nekog od modula) putem jedne maske za unos koja se ponaša prema predefiniranim pravilima. Istovremeno, to je i posljednja "kontrolna točka" nad podacima koji sjedaju u glavnu knjigu, paralelno i u saldakonte (zatvaranje stavaka u osnovnoj i stranoj valuti), kreira se izvod otvorenih i zatvorenih stavaka te se ažuriraju popratni moduli o proknjiženosti poslovnog događaja. Automatsko je kreiranje i knjiženje tečajnih razlika, a omogućena je i konverzija poslovnih knjiga u druge valute.

Modul izvješća sadrži razne preglede poslovnih knjiga (ekranski po uvjetu ili u obliku izvješća). Osigurani su zakonski potrebni obrasci iz glavne knjige, saldakontija kupaca, dobavljača, deviznih saldakontija. Sve opcije su moguće po pojedinom poslovnom subjektu kao i konsolidacija istih s ugrađenim pravilima izuzeća (interna realizacija, eksterna i sl.). Postoji mogućnost definiranja i ispisa više metodologija novčanog tijeka. Izvješća su dostupna paralelno i u konverznim valutama.

Modul analize podataka podrazumijeva sva izvješća koja koriste podatke iz glavne knjige i izvoda otvorenih i zatvorenih stavaka te rezervacija plaćanja, a koja nisu tipično knjigovodstvena (kartice i sl.), odnosno koja služe za analizu evidentiranih poslovnih događaja, uglavnom za potrebe management-a. Struktura matičnih podataka osigurava vrlo kvalitetne financijske analize poslovanja na razini poslovnog subjekta, te viših (konsolidacija) i nižih organizacijskih jedinica (u ovisnosti o razradi organizacijske hijerarhije unutar poduzeća).

Modul zatvaranja poslovne godine te kreiranja početnog stanja za sljedeću poslovnu godinu postavljen na principu da korisnik potpuno samostalno izvrši potrebne akcije (neovisnost o informatičkoj kući).

Modul praćenja poreznih evidencija automatski se popunjava dokumentacijom iz drugih modula. Moguće je naknadno presortiranje podataka unutar poreznog perioda, zaključavanje perioda, listanje svih definiranih knjiga URA i IRA, obrasca PDV-a.

ULAZNI RAČUNI

Programska cjelina omogućava evidenciju i praćenje urudžbenih zapisnika, na temelju kojih se kreira knjiga ulaznih računa. Evidentirana dokumentacija predstavlja bazu propisanih evidencija prema zakonu o PDV-u. Istovremeno, provodi se likvidacija računa s robnim dokumentima, rasporedi troškova računa, automatsko knjiženje dokumenata. Evidencija je ujedno i baza automatskog kreiranja podataka za platni promet.

Sve evidencije i promjene mogu se u odgovarajućoj formi izlistati ovisno o potrebi korisnika (knjiga ulaznih faktura, izvješća o dospijeću faktura, pregledi o plaćenim i neplaćenim fakturama, razni pregledi vezani za matične podatke) te listanje odvojene evidencije ulaznih računa (URA, knjiga predračuna, knjiga računa vlastite potrošnje) sa svim propisanim podacima.

OBRAČUN KAMATA

Obračun kamata je cjelina strogo vezana uz izvode otvorenih i zatvorenih stavaka. Samostalno se definiraju tipovi stopa, visine kamata. Obračun kamata vrši se na temelju naplaćenih i nenaplaćenih potraživanja. Sadrži niz izvješća sa pregledima i rekapitulacijama. Omogućeno je automatsko knjiženje obračunatih kamata.

PLATNI PROMET

Cjelina praćenja platnog prometa, omogućava automatsku pripremu virmana i tiskanje na obrascima platnog prometa na temelju ulaznih računa i predračuna te na temelju otvorenih stavaka. Nadalje, automatikom dobivamo ponude za kompenzacije, cesije, prijeboje. Omogućeno je praćenje akcepata, vođenje blagajničke knjige. Temeljem evidencije podataka i budućih naplata/isplata u platnom prometu, omogućena je trenutačna evidencija tkz. rezerviranih stavaka.

Modul virmana je automatska priprema na osnovi neproknjiženih i proknjiženih dokumenata. Ručni unos omogućava unos i ispravak virmana. Omogućeno je plaćanje specifikacijama te automatsko knjiženje i zatvaranje stavaka prema istoj specifikaciji. Uvedeno je automatsko kreiranje specifikacija i za kupce kao podloga za knjiženje. Na jednostavan način kreiraju se i specifikacije plaćanja na određeni iznos, po prioritetima po poslovnim partnerima i/ili njihovim sjedištima. Aplikacija omogućuje kreiranje prijedloga za kompenzacije kao i sprovođenje kompenzacije kupca, kao i automatsko listanje ugovora o prijeboju, listanje zelenog virmana, te specifikacije računa. Tiskanje virmana se vrši na predtiskanim obrascima na beskonačnom papiru.

Evidencija obuhvaća primljene i izdane akceptne naloge s kontrolom naplata. Realizirani akcepti automatski se knjiže u glavnu knjigu i saldakonte.

Modul blagajničkog poslovanja sačinjava evidencija uplata/isplata kojom se automatski tiskaju predviđeni obrasci. Zatvaranjem blagajničkog izvješća, omogućeno je automatsko knjiženje izvješća u glavnu knjigu. Omogućeno je evidentiranje i praćenje čekova sa automatikom knjiženja. Listanje specifikacija čekova za banku po bankama i trasatima, za arhivu i ostalo.

Modul evidencije deviznih akreditiva omogućuje unos i ispis virmana za protuvrijednost ili proviziju, ispis obrasca naloga 14 i 15.

Više članaka ...

  1. Laser MAT
  2. Laser TRS
  3. Laser BI
Laserline web koristi kolačiće (eng. "cookies") kako bi vam pružili što kvalitetnije korisničko iskustvo.