- Zahtjeve za podršku slati elektroničkom poštom na samo jednu e-mail adresu tima koji bi po Vašoj procjeni problem trebao otkloniti. Popis svih adresa timova se nalazi na Laserline web stranicama, a Laserline djelatnici će po potrebi interno adresirati zahtjev na odgovarajući tim i osigurati rješavanje problema u što kraćem roku.
- Za pregled povijesti e-mail komunikacije, korisnici se trebaju prijaviti na Laserline Jira Helpdesk Service Management web sustav sa svojom poslovnom e-mail adresom.
- Ako se zahtjevi za podršku šalju sa grupnih adresa (npr. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.), prijavu na Laserline Jira Management treba učiniti sa grupnom e-mail adresom, a pristupne podatke podijeliti sa kolegama koju ju koriste
- U slučaju prestanka radnog odnosa Vašeg zaposlenika koji je koristio Laserline Jira Helpdesk, obveza Vaše tvrtke je poslati obavijest Laserline sistemskom odjelu na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. sa imenom, prezimenom, datumom prestanka rada i e-mail adresom Vašeg djelatnika. Laserline će deaktivirati tog djelatnika na Jira portalu, čime će mu biti onemogućen uvid u poslovnu e-mail komunikaciju.