HRV-Produkti

Laser AC

Kontrola na dlanu

Laser*AC je aplikacija za mobilnu kontrolu kampova razvijena za Android mobilnu platformu

 

Što dobivamo Laser*AC aplikacijom na mobilnom uređaju?

  • Centralno definiranje podataka u Laser*HIS modulu
  • Centralno upravljanje podacima svih mobilnih uređaja na terenu
  • Ažuriranje trenutnih podataka na terenu
  • Automatika izvoza podataka sa mobilnog uređaja u LASER*HIS sustav
  • Pregled stanja jedinica
  • Pregled dokumenata kontrole
  • Izrada dokumenata kontrole iz zahtjeva za kontrolu
  • Unos stanja broja gostiju
  • Unos šifre zone stanja
  • Unos dodatnih usluga
  • Pregled informacija o gostu
  • Filtriranje jedinica prema datumu rezervacije

 

Korištenjem aplikacije Laser*AC mogućnost pogreške u odnosu na ručni unos je minimalna dok je sama aplikacija ergonomski prilagođena mobilnom uređaju. 

Instalacija Laser*AC proizvoda je jednostavna i prilagođena mobilnim uređajima, kao i sam postupak podizanja verzije aplikacije na mobilnom uređaju. 

 

Aplikacija radi na bilo kojem modernom Android uređaju, a za korištenje u otežanim uvjetima (vlaga, padovi) preporučamo neki od industrijskih (rugged) modela. Ispis je testiran na mobilnom printeru Bixolon SPP-R200IIBK. Minimalne karakteristike uređaja su:

  • Android operativni sustav verzije 4.0
  • Procesor 1 GHz
  • RAM 512 MB
  • Rezolucija ekrana 480 x 640 piksela
  • WiFi i 3G moduli, Bluetooth

LLACC reklamni 1

LLACC reklamni 2

Laser POS

Laser POS je multiplatformsko rješenje za gastro prodaju. Odlikuju ga izuzetna kvaliteta i pouzdanost dokazana na brojnim instalacijama. Osnovne karakteristike su:

  • poscentralno definiranje postavki
  • fiskalizacija računa sa ekranskim pregledom, te mogućnošću naknade fiskalizacije
  • unutar istog naplatnog uređaja moguće je evidentiranje prodaje usluga i proizvoda
    • prodaja gastro proizvoda
    • prodaja i evidentiranje gastro usluga
    • evidentiranje naplate wellness usluga
    • evidentiranje i pregled smještajnih paketa
    • evidentiranje i pregled poklon bonova
    • evidentiranje i praćenje CRM klijenata
    • direktno evidentiranje troškova na račun gosta ili partnera
    • MIFARE autorizacija klijenata
    • dodjeljivanje prethodno definiranih popusta i akcija ili prema postavkama dodjeljivanje direktnih popusta
    • evidentiranje različitih vrsti događaja, partnera, klijenata partnera, tipova klijenata
  • mogućnost povezivanja više blagajni u jedan naplatni uređaj, sa točnim definicijama prikaza i načinom rada svakog pojedinog uređaja, te centralnim prikazom svih evidentiranih računa
  • povezivanje sa vanjskim sustavima evidentiranja ulaza/izlaza (Tenzor, Metra)
  • analize prodaje kroz Laser*BI modul

... kao i niz dodatnih funkcionalnosti

Laser WELL

UPRAVLJANJE WELLNESS CENTROM

1. Karakteristike

Laser*WELL

Laser*WELL modul namijenjen je prodaji usluga i artikala te praćenju i evidentiranju aktivnosti u Wellness centrima (SPA i Sport). Može se koristiti kao samostalan modul ili kao dio integralnog informacijskog sustava (Laser*ERP).

Svojim korisnicima osigurava:

  • praćenje prihoda
  • upravljanje troškovima
  • podršku za praćenje događaja i donošenje poslovnih odluka
  • automatsku kontrolu over-booking-a
  • dosljednost podataka
  • jasne i transparentne transakcije
  • izvrsnost pruženih usluga
  • jednostavnost korištenja

2. Sustav koji se prilagođava korisnicima

2.1. Osnovni nivo matičnih podataka

Laser*WELL modul omogućava potpunu fleksibilnost u fazi definiranja matičnih podataka. Ključni elementi koji se definiraju u prvoj fazi implementacije ovog sustava jesu:

    1. Wellness prostori: svi definirani wellness prostori su numerirani, te su zajedno sa opisom pohranjeni u bazu podataka. Prostori su dostupni operaterima/korisnicima sustava kako bi olakšali sam proces prilikom kreiranja rezervacija (npr. Soba broj 1 – Zelena sala, Soba broj 2 – Modra sala...)

Laser*WELL

  1. Wellness osoblje: podaci o wellness osoblju pohranjeni su u bazi podataka te kao takvi postaju dostupni operaterima/korisnicima. Tu je i skup relevantnih i potrebnih atributa koji moraju biti upisani, kao što su ime i prezime, te izborni atributi kao što su adresa, e-mail adresa, broj telefona, ID zaposlenika, itd.
  2. Wellness usluge i tretmani:  sve usluge i tretmani pohranjeni su u bazi podataka svojom šifrom i opisom. Kako bi pružili maksimalnu iskoristivost za kupce i operatere/korisnike sustava, svaka usluga ili tretman povezan je sa:
    • vremenom trajanja usluge / tretmana
    • eventualnim ograničenjenjima korištenja same usluge / tretmana u odnosu na raspoložive količine pojedinih sastavnica same usluge/tretmana (npr. Hot Stone masaža – broj raspoloživih setova za korištenje ili broj raspoloživih prostora prilagođenih za Thai masaže)
  3. Wellness paketi:  moguće je kombinirati više usluga/tretmana u paket Spa relax day pod nazivom:
    • Soap dream ili npr
    • Absolute spa ritual 
      Wellness paketi mogu se sastojati od nekoliko usluga/tretmana određenog trajanja. Na samom POS-u pratimo šifru paketne usluge. U trenutku pregleda prihoda ili troškova, komponente paketnih usluga/tretmana se pravilno postavljaju u odgovarajuća mjesta troška radi dosljednog i konzistentnog prikaza distribucije podataka.
  4. Tipovi rezervacija: tipovi rezervacija su namijenjeni povezivanju usluga/tretmana s wellness prostorima i obavezni su prilikom unosa rezervacije usluge/tretmana u rezervacijski plan.

2.2. Viši nivo povezivanja matičnih podataka

Viši nivo predefiniranja matičnih podataka, očituje se u povezivanju prethodno nabrojenih elemenata.

Svaki član osoblja se povezuje s paletom usluga koje pruža. Navedeno omogućava preciznu kontrolu raspoloživosti osoblja za traženu uslugu, kao i izbjegavanje eventualnih pogrešaka prilikom unosa rezervacija.

Za svakog djelatnika se definira radno vrijeme po kalendarskim danima, a korisnik definira nivo kontrole kod rezervacija izvan predviđenog radnog vremena.

3. Unos rezervacija – jednostavno i bez grešaka

Laser*WELL daje ekranski pregled stanja rezerviranosti, odnosno zauzetosti termina po osoblju. Obzirom na legendu boja koje usmjeravaju na značenja, vrlo je jednostavan uvid u situaciju za zatraženi dan ili period.

U istom se pregledu vrši i unos rezervacija na vrlo jednostavan način, što ne iziskuje stručno informatičko znanje osoblja. „User friendly“ sustav je visoko prilagođen korisnicima svih razina informatičkog znanja. Kontrole koje su ugrađene u sustav olakšavaju rad korisnicima sustava, kao npr:

  • prevencija pogrešnog unosa rezervacija zbog sukoba vremena osoblja
  • mogućnost otkazivanja plaćanja kad god ima potrebe za istim
  • mogućnost pregleda svih podataka u odnosu na problematiku dosljednosti i reviziju takvih radnji
  • izvješćivanje Laser*HIS sustava sa rezervacijskim podacima klijenata kako bi se zaključile eventualne neplaćene usluge prilikom odjavnog procesa
  • nemogućnost izmjene same rezervacije nakon što je ista zaključena ili / i naplaćena klijentu, sve dok se događaj ne otključa
  • mogućnost kontrole ispravnosti vouchera i pre-paid usluga/tretmana koje je klijent stekao rezervacijom hotela ili poklon bonom. Takvi voucheri se kontroliraju i u komunikaciji sa ostalim podsustavima kako bi se izvršila kontrola ispravnosti, trajnosti i korištenosti u smislu količine po usluzi/tretmanu
  • dosljednost zamjene rezerviranih termina u odnosu na plaćanje, wellness osoblje i radno vrijeme

Proces unosa, izmjene i brisanja rezervacija sastoje se od odabira sljedećih elemenata:

Laser*WELL

  • klijenti / klijenti nositelji koji će biti korisnici usluga/tretmana
  • usluga/tretman
  • wellness osoblje
  • vremensko razdoblje
  • mjesto troška – SPA centar (u slučaju više mjesta troška krovne organizacije)

Pri unosu klijenata u sustav imamo dva osnovna svojstva:

  • Klijent nositelj - nositelj pojedinačne ili skupa rezerviranih usluga/tretmana, koje će mu biti naplaćene prije, tijekom ili nakon izvršenih samih usluga/tretmana
  • Klijent korisnik  - korisnik rezerviranih usluga/tretmana

Diferencijacija između klijenta nositelja i klijenta korisnika je praktična potreba u svakodnevnim situacijama.

Sve informacije o klijentima pohranjuju se u centralnu bazu podataka, koju koriste i ostali podsustavi Laser Line-a (npr. Laser*HIS, Laser*MAT, Laser*VITA, Laser*DAR, Laser*GLAS, Laser*BI...).

Prilikom unosa ili izmjene same rezervacije, korisnik jednim klikom miša može dobiti popis svih mogućih akcija u tom trenutku, te ovisno o potrebi odabire željenu. Odabir je uređen na razumljiv i intuitivan način što korisniku olakšava posao.

4. Manipuliranje terminima

4.1. Pomicanje rezerviranih termina

Pomicanje i zamjena rezerviranog termina usluge/tretmana izvodi se jednostavnim „drag & drop“ principom izvedbe kad operater odnosno vršitelj usluge/tretmana ostaje isti.

Ukoliko se pomiče usluga/tretman na drugog djelatnika wellnessa koristi se akcija "copy & paste".

Laser*WELL strogo kontrolira mogućnost izvedene izmjene s obzirom na raspoloživost vremena odabranog djelatnika te na postojanost odabrane usluge u paleti mogućih izbora.

4.2. Zaključavanje rezerviranih termina

Potrebe klijenata nalažu mogućnost zaključavanja rezerviranih termina. Akcija se obavlja jednim klikom miša, te se sama rezervacija ne može brisati, mijenjati ili vršiti bilo kakva modifikacija sve dok se ista ne otključa.

Na taj način možemo osigurati klijentu određenog vršitelja usluge/tretmana, točno odabrani termin ili točno definiranu uslugu/tretman.

4.3. Izbjegavanje „praznog hoda“

Uz jednostavan i centralizirani pregled rezervacijske sheme, koja se može prikazati u svim mogućim kombinacijama vremenskih perioda i mjesta troška, sustav odmah i na lako razumljiv način, prikazuje korisniku popunjene / slobodne kapacitete centra, omogućavajući korisniku/operateru:

  • transparentni uvid u plan svih resursa
  • upravljanje podacima na vrlo inteligentan način
  • jednostavnost korištenja
  • automatizaciju ukoliko je potrebna

5. Optimizacija poslovanja

Kod odabira sustava za vođenje wellness centra, postoji nekoliko važnih faktora o kojima treba voditi računa, kako npr:

  • Da sustav omogućava neograničeno definiranje usluga, artikala, paketa...
  • Da se u svako doba može imati uvid u stanje bookinga neovisno o mjestu unosa rezervacija...
  • Da sustav ne traži posebno kvalificirane korisnike/operatere za rukovanje...

Laser*WELL sustav na brz i automatiziran način nudi optimalno rješenje. Čak i osoblje koje nije dovoljno dobro upoznato s poslovnom logikom, može na jednostavan način optimizirati rezervacije.

Laser*WELL sustav korisniku/operateru jednostavno i brzo nudi odgovarajućeg slobodnog i kvalificiranog djelatnika ovisno o predefiniranim kriterijima korisnika usluge. Naravno, korisnik/operater može i mijenjati ponuđeno rješenje u specifičnim situacijama, npr. ako gost izričito traži određenog terapeuta.

Prije potvrđivanja booking-a gosta, sustav mora korisniku/operateru ponuditi optimalni odabir koji uzima u obzir sve poslovne elemente kao što su:

  • raspoloživ personal
  • raspoloživo radno vrijeme po djelatniku
  • paletu izbora usluga koje pruža svaki pojedini djelatnik
  • maksimalnu iskorištenost usluga (ukupna raspoloživa količina sredstava, npr. 2 komada kompleta kamena za masažu toplim kamenom)
  • pakete s predefiniranim sastavom artikala

6. Školovanje djelatnika

Sustav za vođenje wellness centra Laser*WELL dizajniran je tako da pruža podršku djelatnicima neovisno o njihovom informatičkom predznanju. Zbog toga, operativni dio sustava, mora biti jednostavan, brz i intuitivan. Čak i djelatnik s niskom razinom informatičkog znanja vrlo brzo postaje svjestan da je ovakav poslovni sustav nezamjenjiva podrška njegovom radu.

Korištenje Laser*WELL sustava minimizira vrijeme i troškove obuke te omogućava zapošljavanje fleksibilne radne snage. Centralizirani informatički sustav mora biti spona između raznih odjela jer bi razlike između kompjuterskih sistema u pojedinim odjelima narušavale fleksibilnost sustava i povećavale rizik od grešaka. Zbog toga je Laser*WELL dizajniran kao integracija sa centraliziranim baznim software-om Laser Line*ERP-a (npr. ukoliko netko u bilo kojem odjelu izvrši rezervaciju, ista je u trenutku upisa vidljiva svima).

Sprega sa modulom praćenje kandidata omogućuje korisniku/operateru jednostavan pregled bitnih karakteristika svih zaposlenih djelatnika kao i potencijalnih kandidata:

  • poznavanje jezika kandidata prema jezicima i stupnju znanja govora i pisanja,
  • podaci o tvrtkama gdje je radio kandidat, s periodom rada i radnim mjestom,
  • obrazovanje s nazivom obrazovne ustanove,
  • uvid u licence, stručne ispite, zdravstvene i ostale preglede koje je kandidat izvršio s datumima stjecanja i isteka
  • za jednog kandidata za zaposlenika moguć je upis više radnih mjesta na kojima bi želio raditi, kao i u više objekata u kojima bi želio raditi

7. Upravljanje odnosima s gostima

Laser*WELL sustav za vođenje wellness centra, omogućuje gostima personalizirane usluge koje imaju za cilj zadovoljavanje potreba svakog individualnog gosta, što čini diferencijaciju od onih wellness centara koji se nedovoljno brinu o potrebama i željama gostiju. Laser*WELL garantira ponavljanje ili ne ponavljanje rezervacija koje jesu, odnosno nisu zadovoljile gosta. Kako bi se to osiguralo, sve želje moraju biti pomno ažurirane. Što je favoriziranija percepcija gosta o svjesnošću njegovih potreba i želja, to je konkurencija manje opažljiva.

Široka paleta ponuđenih usluga čini personalni marketing još bitnijim. Laser*WELL nudi mogućnost kreiranja personalizirane palete ovisno o preferencijama gosta jer individualni gost je u biti ciljano tržište svakog wellness centra.

8. Imidž i vizija

Cilj svakog wellness centra je biti korak ispred drugih, odnosno biti s jedne strane prepoznat kao prvi u regiji, a s druge strane biti inovativan, orijentiran budućnosti i dinamičan. Kreiranje ovakvog imidža u svijesti gosta ne događa se samo od sebe. Stoga je svakom centru potrebna podrška tehnologije koja će omogućiti izgradnju željenog imidža.

9. Sustav koji je visoko konfigurabilan

Laser*Well je visoko konfigurabilan. Korisnik može samostalno birati način prikaza rezervacijske sheme i način na koji će se prikazivati sami podaci.
Korisnik može utjecati na samo sučelje:

  • definiranjem boja koje se koriste prilikom prikaza radnog vremena
  • definiranjem vrste  informacija  koje se prikazuju u okviru rezervacija (prikaz naziva klijenta, kombinacija usluge i naziva klijenta,...)
  • definiranjem boja u odnosu na status rezervacija (koja boja će se koristiti prilikom naplaćene usluge, koja prilikom zaključene, a koja kad je klijent iz HIS sustava...)
  • izborom vrste podataka koja će se prikazivati u tooltip-u
  • mogućnošću promjene rezervacijske kućice - vremenskog termina (za 5, 10, ...min)
  • načinom promjene rezervacijske kućice (samo smanjenje definirane rezervacije, ili samo povećanje,...)...

Gore navedene mogućnosti omogućuju sustavu da se prilagodi također i potrebama ostalih centara turističke industrije kao što su sportski centri, golf centri itd.

10. Ciljani izračuni

Odjel SPA postaje sve samostalniji u poslovnoj organizaciji što vodi ka sve većoj potrebi specijaliziranih managerskih izvještaja za navedeno područje.

Izvještaji koji se u Laser*WELL-u nude su:

  • Pregled radnog vremena po pojedinom djelatniku osoblja
  • Pregledi rezervacije gosta ili grupe gostiju
  • Pregled statistike rezervacija
  • Pregled statistike prodaje preparata

11. Primijenjena tehnologija

Java je razvojni alat koji osigurava nezavisnu platformu sa sigurnom budućnošću, te osigurava jednostavnu i praktičnu primjenu kod korisnika neovisno o njegovom informatičkom predznanju. Baza cijelog ovog podsustava je Oracle tehnologija, što ukazuje na visoku razinu sigurnosti baze podataka.

12. Podržavanje organizacije multi – kapaciteta

Laser*WELL omogućava kolekciju podataka različitih poslovnih subjekata te konsolidirani prikaz grupacije. Administracija podataka o gostima nalazi se centralizirano u istom database-u što je razlog zbog čega su svi podaci dostupni svakom korisniku (ukoliko imaju pravo pristupa), neovisno o kojem se hotelu radi. Svi izvještaji mogu biti generirani ovisno o lokaciji sa koje se zahtjev šalje. Prednost sustava Laser*WELL je ta da isti nije limitiran prostornom dimenzijom. Svi su podaci centralizirani i vidljivi u realnom vremenu njihovog unosa.

13. Visoka integracija sa Laser*BI ("Business intelligence")

Laser*WELL Modul Laser*WELL, kao i svi ostali moduli Laser*ERP-a, slijevaju svoje podatke u sustav za poslovnu inteligenciju: Laser*BI. Koncept organiziranog i sustavnog prikupljanja,  analiziranja i uporabe informacijskih resursa, sa ciljem donošenja bržih i kvalitetnijih  poslovnih odluka, u funkciji je postizanja bolje konkurentnosti.

Laser*WELL Laser*WELL

Laser MOBILE

llmobile01

Karakteristike Laser*MOBILE grupe proizvoda

Laser*MOBILE je grupa proizvoda Laserline IT sustava razvijenih na Android mobilnoj platformi.

Jednostavno, brzo, prilagodljivo

  • centralno definiranje postavki
  • unos narudžbi po rajonima i stolovima
  • evidentiranje fizičkog broja gostiju
  • direktni upis napomene na nivou stavke
  • evidentiranje i pregled fiskalnih računa
  • direktno evidentiranje troškova na gosta i partnera u sustavu Laser*ERP
  • dodjeljivanje prethodno definiranih popusta
    • automatski popusti za vremenski period (akcije, happy hour)
    • ugovoreni popusti definirani za partnera
    • popusti definirani za bankete, catering
  • evidentiranje partnera i klijenata
  • evidentiranje vrste događaja
  • ... niz dodatnih funkcionalnosti

Funkcije Laser*MOBILE moguće je koristiti kroz dva načina rada:

  1. Kao terminal odnosno produžena ruka već postojećeg fizičkog POS uređaja s instalacijom Laser*POS software-a, u službi udaljenog naručivanja i naplate GASTRO usluga i proizvoda (velike restoranske sale, sunčališta, bazenski kompleksi)
  2. Kao samostalni naplatni uređaj gdje je, neovisno o lokaciji, moguće naplaćivati proizvode i usluge sa izdavanjem fiskaliziranog računa na licu mjesta, te automatskim prijenosom podataka iz mobilnog prodajnog mjesta u Laser*ERP sustav (mini bar, sportski tereni, ulaznice, ugostiteljski punktovi, brza prehrana)

Prijenos podataka iz i u Laser*MOBILE module obavlja se direktno iz centralne baze u kojoj su smješteni svi podaci sa mobilnih uređaja. Punjenje podataka se radi po potrebi, odnosno na identičan način kao i u Laser*POS modulu, dok svaki drugi prodajni događaj se u realnom vremenu prenosi u centralnu bazu podataka.

Instalacija Laser*MOBILE proizvoda je jednostavna i prilagođena mobilnim uređajima, kao i podizanje verzije aplikacije.

Ispis računa je realiziran preko mobilnih štampača malih dimenzija koji rade na baterije i omogućuju visok stupanj mobilnosti prodavača.

Svi izdani računi su fiskalizirani na samom uređaju a moguć je ispis i dnevnih zaključaka prometa (tzv. X i Z zaključci) na mobilnim printerima.

Aplikacija radi na bilo kojem modernom Android uređaju, a za korištenje u otežanim uvjetima (vlaga, padovi) preporučamo neki od industrijskih (rugged) modela. Ispis je testiran na mobilnom printeru Bixolon SPP-R200IIBK. Minimalne karakteristike uređaja su:

  • Android operativni sustav verzije 5.0 ili noviji
  • Procesor Dual Core
  • RAM 2 GB
  • Veličina ekrana 5"
  • WiFi i 3G moduli, Bluetooth
  • Bixolon Bluetooth mobilni pisač

 

Laser*MOBILE - modul MiniBar

 Što dobivamo aktivacijom mini bar usluga na mobilnom uređaju?

Korištenjem Laser*MOBILE modula se ručna evidencija utroška minibar artikala gostiju zamjenjuje autormatskim prebacivanjem podataka u realnom vremenu sa mobilnog uređaja u Laserline ERP sustav.

Podaci se prebacuju u smještajni i Gastro modul čime se dobija na brzini (odmah nakon unosa podaci se prebacuju u centralnu bazu), efikasnosti i točnosti (manja mogućnost pogreške u odnosu na ručni unos) te lakoći korištenja (aplikacija je ergonomski prilagođena mobilnom uređaju).

Praćenje mini bara preko Laser*Mobile rješenja ulazi u normalnu evidenciju kao bilo koji drugo Gastro prodajno mjesto.

 

Laser*MOBILE - modul Sport i Usluge

 Naplata sportskih usluga, najma opreme i ulaznica na mobilnom uređaju Laser*MOBILE

Bez obzira imate li bazen s najmom ležaljki i drugih rekvizita, sportske centre s pripadajućim uslugama ili objekte na kojima naplaćujete ulaznice, koristeći Laser*MOBILE rješenja ćete neovisno o lokaciji moći naplaćivati proizvode i usluge te iznajmljivanje opreme sa izdavanjem fiskaliziranog računa na licu mjesta te automatskim prijenosom podataka iz mobilnog prodajnog mjesta u Laser ERP sustav i obratno.

Tako realizirana prodaja Vam omogućuje izdavanje računa na sobu gosta ili nositelja događaja, te uvid u prihode u Laser*MAT ili Laser*BI modulu.

 

Laser*MOBILE - modul Gastro

 Praćenje raznih događanja bez potrebe za Gastro kasom

Laser*MOBILE rješenjima možete realizirati naplatu svih Gastro usluga na bilo kojoj lokaciji potpuno samostalno bez upotrebe POS uređaja.

Laser*MOBILE omogućuje gostu izdavanje računa na sobu na licu mjesta i idealan je za pokrivanje dislociranih prodajnih punktova poput šankova na bazenima, većih terasa te događanja na otvorenim prostorima gdje ne postoji infrastruktura za instalaciju tradicionalnih POS sustava.

Mobilno rješenje pokriva sve važne funkcionalnosti Gastro blagajne:

  • prijava konobara
  • praćenje narudžbi konobara
  • plaćanje na račun sobe gosta ili nositelja događaja u hotelskom modulu Laser*HIS
  • evidencija na rajone i stolove
  • evidencija fizičkog broja gostiju
  • korištenje kalkulativnih uvjeta definiranih na kasi
  • storniranje i spajanje računa, razdvajanje otvorenih računa
  • prebacivanje stavki među otvorenim računima
  • izradu dnevnog obračuna kase
  • ponovni ispis (kopije) računa
  • preuzimanje matrica iz Laser*ERP sustava
  • korištenje klijenta, partnera, vrsta događaja
  • evidencija gosta preko narukvice (NFC tehnologija)
  • automatsko učitavanje gosta iz smještajne jedinice preko narukvice (NFC tehnologija)
  • HIS paketi

... kao i niz dodatnih funkcionalnosti.

llmobile02___ llmobile03___ llmobile04___ llmobile05

Laser CRM

Laser*CRM CRM (Customer Relationship Management) - sustav upravljanja odnosima s kupcima - spada u kategoriju BI (Business Intelligence) sustava - sustava poslovne inteligencije. CRM jest u prvom redu poslovni koncept (i to vrlo stari poslovni koncept, koji kupca/klijenta/korisnika postavlja u fokus interesa). Ono što ga čini specifičnim u odnosu na ostale poslovne koncepte jest potreba vrlo snažne IT potpore kako bi se takav poslovni koncept provodio u uvjetima suvremenog poslovanja. Upravljanje odnosom s klijentima (CRM) postaje sredstvo za diferencijaciju i ključno konkurentsko oružje u suvremenoj tržišnoj utakmici. Organizacijska spremnost tvrtke da upravlja odnosima s klijentima uključuje poslovnu kulturu okrenutu prema klijentima te snažnu softversku podršku.

Laser CRM predstavlja baznu programsku platformu nad kojom se gradi čitava infrastruktura koja podržava koncept CRM-a. Sastoji se od slijedećih slojeva:

  • operativni (evidencija osnovnih matičnih podataka klijenata, unos podataka o interakcijama s klijentima, integracija sa ostalim modulima LASERLINE ERP sustava: TRS, HIS, MAT),
  • analitički (OLAP analize, standardne LASERLINE analize, izvještaji - sa ciljem pružanja podrške u odlučivanju),
  • kolaborativni (uspostavljanje kontakata i interakcije sa klijentom kroz sve komunikacijske kanale i medije, veza sa pozivnim centrom, veza sa WEB-om, self-service aplikacije za klijente).

Sustav je dizajniran za dvije ključne industrije kojima se Laserline kao tvrtka bavi dugi niz godina: trgovačku i hotelijersku-ugostiteljsku djelatnost.

Funkcije CRM sustava

Baza klijenata

Evidencija klijenata, s velikim brojem unaprijed predviđenih podataka. Evidencija o privolama za upotrebu osobnih podataka. Proizvoljno uključivanje dodatnih atributa. Izvoz podataka u ostale aplikacije, uvoz podataka o klijentima iz raznih izvora (aplikacije, baze, newsletter baze, web registracije). Prepoznavanje i eliminacija duplih profila (merge). Statistika klijenata dobivena iz Laser*ERP-a.

Loyalty sustav

Loyalty sheme. Pridruživanje kartice, ukidanje kartice, manipulacija karticama. Personalizacija kartice. Evidencija prikupljenih bodova. Pravila za prikupljanje bodova. Manipulacija bodovima (iskorištenje, prebacivanje). Popusti, akcije. Statistika uspješnosti akcija.

Segmentacija

Segmentacija klijenata i poslovnih partnera i agencija. Mogućnost grupiranja, rangiranja, ocjenjivanja, ABC analize klijenata. Segmentacija na osnovi prikupljene statistike i matičnih podataka. Jedan klijent može istovremeno biti segmentiran po različitim kriterijima (geografski, po vrijednosti, po statusu, po broju dolazaka,... ).

Upravljanje kampanjama

Administracija (kreiranje) kampanje. Oblici kampanja: e-mail, telefonska, pismena. Pridruživanje kontakata klijenata na osnovu segmentacija. Definicija personaliziranog obrasca za kontakt ("newsletter" u koji se umeću tekstovi vezani uz klijenta). Veza sa javnim servisima za masovno slanje elektronske pošte. Prikupljanje odaziva na kampanju. Mjerenje ciljnih pokazatelja i praćenje uspješnosti.

Potpora u odlučivanju

Poseban Data Mart za CRM analize. Izvođenje OLAP analiza nad data martom. Grafički prikazi pokazatelja uspješnosti. Praćenje profitabilnosti kupaca, odjela, proizvoda, i drugih dimenzija. Usporedbe perioda. Statistike. Analize profitabilnosti klijenata. Analiza zadržavanja klijenata.

Sustav automatiziranog nadzora

BAM (Business Activity Monitoring) je kao koncept ugrađen u čitav LASERLINE ERP, pa tako i u CRM podsustav. Pretplatnicima na obavijesti se mogu putem e-pošte isporučiti informacije o svakoj anomaliji u radu sustava, kao i o svakoj pojavi detektiranoj u bazi, a koja je interesantna određenoj skupini korisnika (na primjer pad ili rast kupovine, obavijesti o početku ili kraju akcija i slično). Ista je tehnologija iskorištena i za slanje poruka klijentima koji su ili pretplaćeni na poruke ili su to ugodne poruke iznenađenja (rođendanske čestitke, pozivi na degustacije, obavijesti o planiranim akcijama i slično).

WEB

Web modul gradimo zajedno s našim partnerima specijaliziranim za izradu web stranica. Servisi potrebni za CRM modul se integriraju u postojeći dizajn, bitno ne narušavajući zamišljeni koncept korporacijskih web stranica. Podrška za te servise se nalazi u CRM modulu koji je instaliran na odvojenom serveru.

Veze prema ostatku LASERLINE ERP sustava

  • Laser TRS: definiranje pravila loyalty sheme i prijenos pravila P.O.S. sustavu (pravila za bodove, popuste, akcije), statistika i analize bazirane na pojedinačnim maloprodajnim računima.
  • Laser HIS: prepoznavanje CRM klijenta na recepciji, preuzimanje hotelskih gostiju u CRM sustav, analize bazirane na prometu gosta.
  • Laser MAT: prepoznavanje CRM klijenta u ugostiteljskim objektima, posebne pogodnosti, akcije i popusti za poznate klijente ili grupu klijenata.
  • Call Center: ostvarena je veza prema telefonskim centralama (trenutno prepoznavanje klijenta pozivatelja) i prema vanjskim rješenjima pozivnog centra (integracija s telefonima i e-mailovima).
Laserline web koristi kolačiće (eng. "cookies") kako bi vam pružili što kvalitetnije korisničko iskustvo.